אז מה זה בכלל קידום אתרים?
קידום אתרים זהו מונח המתייחס לקידום אתרים במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל.
קידום האתרים מאפשר לאתר שלנו להופיע בגוגל תחת כל מיני ביטויים ללא צורך בתשלום לגוגל.
מהם היתרונות של קידום אתרים?
לקידום אתרים יתרונות רבים אך אחד היתרונות המרכזיים הוא האפשרות להופיע בגוגל בלי להיות "עבד" למחירי ההקלקה ההולכים וגדלים בגוגל.
מהם החסרונות של קידום אתרים?
אחד החסרונות המרכזיים של הקידום הוא הזמן הארוך שלוקח לקדם את האתר בגוגל.
על מנת לקדם אתר בגוגל בתחום תחרותי לעמוד הראשון יש צורך בעבודה רבה ובזמן רב – לפחות שנה!
לבד או עם חברה?
ניתן לעשות קידום אתרים באופן עצמאי אך זה לא מומלץ כיוון שיש צורך בניסיון רב על מנת לבצע עבודת קידום כמו שצריך ולהגיע לתוצאות גבוהות.
נקודות חשובות לקידום האתר בגוגל
- בדקו את הטייטלים וההירכייה של העמודים באתר שלכם
- תשתיות האתר
- מהירות האתר
- התאמת האתר למובייל
- תוכן איכותי – התוכן הוא המלך!
כאן תוכלו לקרוא נקודות נוספות החשובות כאשר מבצעים קידום אתרים.
קידום אתרים או פרסום בגוגל?
קשה מאוד לענות על השאלה כיוון שזה תלוי מאוד במטרות העסק.
בצורה גסה ניתן לענות על השאלה באופן הבא:
אם מטרת העסק היא לייצר נוכחות דיגיטלית בטווח המיידי – רק פרסום בגוגל.
אם מטרת העסק היא לייצר נוכחות דיגיטלית ענפה לטווח הארוך – קידום אתרים היא הדרך הנכונה.
כמובן שניתן לשלב קידום אתרים עם פרסום בגוגל במידה והדבר מתאפשר מבחינה תקציבית.
איך בוחרים מילות מפתח לקידום אתרים?
זוהי נקודה חשובה מאוד כיוון שבמידה ונעבוד על מילות מפתח שאינם נכונות, כל העבודה הקשה לא תשתלם כי הקהל שיגיע לאתר בעקבות הקידום לא יהיה רלוונטי לבית העסק.
לכן, חשוב להקפיד על בחירת מילות מפתח שיגרמו לגולש להשאיר פרטים.
לדוגמה אם אני יועץ עסקי, כדאי שהביטויים שלי יהיו "ייעוץ עסקי", ייעוץ אסטרטגי" וכ"ו..
דבר נוסף שחשוב לבדוק בהקשר של מילות המפתח הוא שנפח החיפושים על הביטויים גבוה כך שיוכל לייצר תנועה לאתר.
אם נקדם ביטויים עם נפח חיפושים נמוך התנועה לאתר תהייה נמוכה אף היא!